مشخصات کامل وام ازدواج 500 میلیونی دهه شصتی

تبلیغات

مشخصات کامل وام ازدواج 500 میلیونی دهه شصتی


معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از پرداخت 500 میلیون تومان به زوج های روستایی در دهه 60 خبر داد و گفت: این زوج ها علاوه بر تسهیلات کلی ازدواج، 100 میلیون تومان کمک ازدواج، 200 میلیون تومان کارت کالا، 200 تومان دریافت می کنند. میلیون تومان تسهیلات اشتغال و در مجموع 500 میلیون تومان حمایت برای زوج های روستایی دهه شصت در نظر گرفته شده است. علاوه بر این بیمه اجتماعی نیز برای این زوج در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری صداوسیما پس از انتشار این خبر در چند استان اعلام کرد که زوج های واجد شرایط ساکن در روستاها می توانند با مراجعه به سایت دفتر امور زنان ریاست جمهوری (www.women.gov.go) از نحوه ثبت نام و ثبت نام مطلع شوند. با کارمادیو همراه باشید.

شرایط اخذ وام ازدواج 500 میلیونی از دهه 60

برای گرفتن این مکان باید روز تولد این زوج از اول فروردین 1360 تا پایان اسفند 1369 باشد و ازدواج آنها از 9 خرداد 1402 تا پایان سال جاری باشد.

این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال برای ازدواج، تا سقف 2 میلیارد ریال برای جهیزیه و 2 میلیارد ریال دیگر تسهیلات اشتغال در نظر گرفته می شود.

تسهیل ازدواج جوانان یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم و یکی از موثرترین راهکارهای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان است.

این طرح با امضای تفاهم نامه همکاری با رئیس جمهور توسعه مناطق روستایی و کم برخوردار، بانک مهر ایران و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و مهاجران و جوانان متولد دهه 60 ساکن مناطق روستایی و شهری اجرا می شود. . با جمعیتی کمتر از 20000 نفر در صورت رعایت شرایط، چهار نوع کمک زیر را دریافت خواهند کرد:

الف) تسهیلات بازخرید جهیزیه تا سقف 200 میلیون دلار

ب) تسهیلات ازدواج تا سقف 100 میلیون تومان

ج) منابع کاری تا سقف 200 میلیون تومان

شرایط عمومی متقاضیان 500 میلیون کمک ازدواج

تابعیت جمهوری اسلامی ایران باشد

مسافران یا ساکنان روستاها یا شهرهای با جمعیت کمتر از 20000 نفر

زوجین (اعم از مرد و زن مجرد) متولد دهه 60 (متولدین 1360/01/01 تا 1369/12/29).

تاریخ ازدواج زوجین از 30.3.1402 تا 29.12.1402 باشد.

الزامات مهم برای پرداخت املاک برای متقاضیان املاک

به زوجین واجد شرایط مندرج در بند الف این آیین نامه امکان خرید اقساطی جهیزیه تا سقف 200 میلیون تومان، تسهیلات ازدواج به مبلغ 100 میلیون تومان و تسهیلات اشتغال به مبلغ 200 اعطا می شود. میلیون تومان.

تبصره ـ احکام ازدواج مذکور علاوه بر احکام مورد تایید بانک مرکزی برای ازدواج و زایمان می باشد.

تسهیلات خرید اقساطی زناشویی

1- راس فرصت خرید جهیزیه اقساطی به هر داوطلب تا سقف 100 میلیون تومان به صورت کارت اعتباری می باشد.

2- حداکثر مدت بازپرداخت جهیزیه اعطایی به هر معرفی شده 36 ماه می باشد.

3- ذینفعان کرج الحسنه از حساب های فوق الذکر باید حساب پس انداز افتتاح شود. کرج الحسنه در بانک مهر جهت جمع آوری سود و پرداخت اقساطی

4- اعطای وام به اشخاص خاص بر اساس توافقات داخلی و فرم های مورد استفاده مطابق با قوانین و مقررات جاری بانک مهر بوده و متقاضی موظف به خرید کالا یا خدمات از گیرندگان قرارداد بانک مهر می باشد.

5- تسهیلات بر اساس قرارداد قرض الحسنه قرض الحسنه و با پرداخت 4 درصد ارائه می شود که سالانه بر اساس مانده بدهی محاسبه می شود.

مشمولین تسهیلات قرض الحسنه فقط در حد مجاز بانک می توانند از تسهیلات قرض الحسنه استفاده کنند و ارائه هر نوع طرح جدید منوط به رعایت شرایط مربوطه می باشد.

7- تضمين و تضمين تسهيلات ذينفع بر اساس اثربخشي سيستم ضمانت نامه بانك مي باشد. (بر اساس ضامن یا سفته الکترونیکی به تشخیص بانک)

8- متقاضی تاسیس کالاکارت باید حداکثر ظرف مدت دو ماه از تاریخ تایید تاسیس کالا یا خدمات را با رعایت تشریفات قانونی و قضایی از شبکه دریافت کننده تهیه کند.

9- کلیه ابزارها طبق مقررات جاری بانکی مادام العمر برای وام گیرنده ابزارها تضمین می شود.





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.